مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:152023-09-30اقتصادي

یک مسئول: بیمه تنها سقف ناچیزی از هزینه های ناشنوایی را پرداخت می کند 


مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به چالش های اقتصادی، معیشتی، مسکن، بیکاری، هزینه های سنگین خرید سمعک و باتری که نیاز الزامی ناشنوایان محسوب است، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به چالش های اقتصادی، معیشتی، مسکن، بیکاری، هزینه های سنگین خرید سمعک و باتری که نیاز الزامی ناشنوایان محسوب است، گفت: سهم حمایت بیمه ها بسیار ناچیز است و بیمه تکمیلی تا سقف محدودی را پوشش می دهد.

حسن شرفی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ناشنوایی، به عنوان یکی از شایع ترین معلولیت ها یاد می شود؛ اما ناشنوایان آنگونه که شایسته است مورد توجه جامعه نیستند و حقوق اولیه این دسته از شهروندان بعضا مورد غفلت و حتی فراموشی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه معلولان شنوایی دارای توانمندی های بسیار و استعدادهای فراوان و ذهن پویا هستند و امکان فعالیت در زمینه های مختلف را دارند، تصریح کرد: مهم ترین و اصلی ترین چالش پیش روی افراد ناشنوا و کم شنوا، مسئله برقراری ارتباط است.

افراد دارای معلولیت شنوایی، همچون سایر افراد جامعه از حقوقی برخوردارند که برای احقاق حقوقشان و همچنین رسیدگی به امور روزمره خود، نیازمند برقراری ارتباط هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مسئول: بیمه تنها سقف ناچیزی از هزینه های ناشنوایی را پرداخت می کند 

یک مسئول: بیمه تنها سقف ناچیزی از هزینه های ناشنوایی را پرداخت می کند